Aktualizacja dla społeczności I:S oraz ankieta dotycząca nowej zawartości.

Cześć, tutaj Jon Higgins z New World Interactive.
Dostrzegliśmy wiele dyskusji gdzie pytano, nad czym pracuje nasz zespół. Chcielibyśmy skorzystać z okazji i wyjawić Wam niektóre rzeczy dziejące się za kulisami NWI.
Po pierwsze, nasz zespół programistów nadal skupia się na ulepszaniu wersji PC gry Insurgency: Sandstorm i to pozostaje naszym priorytetem. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami nasz zespół poświęcił cały marzec na poprawki błędów i optymalizację gry by rozwiązać niektóre ważne zgłoszenia zebranie z waszych postów i recenzji. Mimo, że wydaliśmy 4 aktualizacje w przeszło 30 dniach,wiemy że jest jeszcze sporo miejsca na poprawki. Obecnie nasz zespół pracuje nad bardziej istotnymi długoterminowymi zmianami. Jednakże cieszymy się ze zgłoszeń o zwiększonej wydajności oraz ogólnej poprawy satysfakcji społeczności od czasu marcowych aktualizacji.
Ciężko pracowaliśmy nad zwiększeniem klatek na sekundę i poprawę zarządzania pamięcią. Jednak z tysiącami różnych konfiguracji sprzętu i oprogramowania naprawdę ważne jest aby nasz zespół gromadził możliwie jak najwięcej informacji. Jeżeli masz problemy z grą prześlij zgłoszenie serwisowe (support ticket) z jak największą ilością informacji postępując zgodnie z naszymi wytycznymi dla społeczności.
Podczas gdy większość naszych wysiłków była skupiona na optymalizacji i naprawie błędów, nasi artyści i projektanci ciężko pracowali nad nowymi mapami, modelami broni, trybami rozgrywki oraz kosmetyką dla postaci.

Nadchodząca mapa: Compound – Na porzuconym terenie budowy.
Możesz również zobaczyć zapowiedź nowych broni w naszym wywiadzie dla NoFrag.
Poniżej możesz zobaczyć nowe karabiny w pełni: karabiny przeciwpancerne M82 i M99.

Pracujemy również nad kilkoma nowymi funkcjami takimi jak ulepszona przeglądarka serwerów, którą możesz zobaczyć poniżej, Zdobywanie doświadczenia na prywatnych serwerach, ulepszone AI, edytor map, poprawa doboru graczy do gry, i nowy tryb Arcade. Pracujemy również nad nowym oficjalnym trybem gry będącym hardcorową wersją trybu Checkpoint. Tryb ten wprowadza unikalną mechanikę i inne tempo rozgrywki skierowaną do naszej hardcorowej publiczności i w testach grywalności jest naprawdę ciekawie. Ujawnimy więcej informacji na temat tych dodatków w najbliższych tygodniach
Jak wspomniano powyżej nasz zespól zarządzający i społecznościowy był na kilku imprezach branżowych. Na początku miesiąca byliśmy na Game Developer Conference w San Francisco gdzie poznawaliśmy nowe trendy oraz technologie w branży, oraz spotkaliśmy się z naszymi partnerami, takimi jak Steam, Epic, Sony i Microsoft w celu omówienia dalszej wspólnej drogi.
Byliśmy również obecni na stoisku Unreal Engine, rekrutując potencjalnych deweloperów do naszego nowego biura w Calgary, które zostanie otwarte w lato. Być może przeczytaliście, że nasz zespół miał pewne problemy wizowe, jednak jesteśmy pewni, że zostaną one rozwiązane. Z niecierpliwością czekamy na członków naszego zespołu jak i na jego dalszy rozwój co pozwoli na lepszą komunikację, pogłębienie wiedzy/umiejętności i ostatecznie lepsze produkty dla was- naszych fanów.
Jeżeli masz ponad 3 lata doświadczenia z silnikiem UE4 i jesteś zainteresowany pracą dla nas, proszę wyślij swoje CV na adres email: Jobs@NewWorldInteractive.com.
Wczesnym rankiem nasz kierownik projektu Jeremy Faucomprez wygłosił w UnrealFest Europe wykład na temat produkcji, projektowania, kosmetyki i balistyki w grze Insurgency: Sandstorm. W trakcie imprezy będzie uczestniczył w rozmowach i warsztatach na temat najnowszych technik i innowacji w rozwoju silnika UE4 by wrócić do nas z nową wiedzą.
Również w ten weekend główny projektant gry Insurgency:Sandstorm Michael Tsarouhas (znany również jako Mikee) oraz ja będziemy uczestniczyć w spotkaniach z naszym wydawcą Focus Home Interactive na „What’s Next?” w Paryżu w środę i czwartek. Odbędą się tam spotkania z dziennikarzami, dystrybutorami detalicznymi i partnerami branżowymi w celu zaktualizowania naszych planów dla gry Insurgency:Sandstorm na ten rok.
Upewnij się, że śledzisz @InsurgencyGame i obserwujesz hasztag #WhatsNext !
Co stało się z aktywnością deweloperów na streamach i forum?
Nasz kierownik do spraw komunikacji Alex Blonski wziął trochę wolnego po narodzinach swojego pierwszego dziecka, a zespól ds. komunikacji był związany z niektórymi z wyżej wymienionych imprez. Nasza aktywność społeczna uległa małemu spowolnieniu za co przepraszamy. Wiemy, że może być frustrujące gdy nie jesteś o niczym informowany oraz gdy czujesz się jakby twoje opinie nie były wysłuchiwane. Możesz być pewny, że są. Niedługo planujemy wrócić do regularnej komunikacji z fanami i jest to obszar, który mamy zamiar usprawnić. Transmisje na żywo będą skoncentrowane na wydarzeniach związanych z pokazaniem nowej treści w grze lub omówienia interesujących rzeczy zamiast być cotygodniowym wydarzeniem. Skupimy się bardziej na komunikacji poprzez blog i większej aktywności w mediach społecznościowych. Chcielibyśmy również usłyszeć Twoją opinie na temat najlepszych sposobów komunikowania się, którą możesz wyrazić w ankiecie znajdującej się na końcu postu.
Co z konsolami?
Jedno z najczęstszych pytań, jakie otrzymujemy związane jest z wydaniem gry Insurgency:Sandstorm na konsole. Mimo, że skupiamy się w danej chwili na komputerach stacjonarnych, wciąż celujemy w wydanie gry na konsole w 2019 roku. W danym momencie nie możemy podać żadnej ramy czasowej czy też okna wydawniczego. Jednakże w późniejszym terminie tego roku podamy więcej informacji.
Co z …? Doświadczenie(XP) na serwerach prywatnych, narzędzia moderskie, tryb nocny, Mac/Linux, itp…
Mamy wiele planów na cały cykl życia gry Insurgency: Sandstorm i mamy nadzieję naśladować wsparcie jakie zapewnialiśmy oryginalnej wersji Insurgency. Orygianlne Insurgency było „żywym” produktem, który rozwijał się o nową zawartość, modyfikacje i nowych graczy przez ponad 3 lata po wydaniu w 2014 roku. Wraz z serią Insurgency wcieliliśmy w życie filozofię, zgodnie, z którą premiera gry jest tylko początkiem rozwoju treści i funkcji. Kontynuowaliśmy i rozwijaliśmy zawartość gry regularnie poprzez darmowe aktualizacje. Stosujemy ten sam sposób myślenia do gry I:S.
Pracujemy nad wspaniałą nową zawartością, a jeszcze więcej planowane jest na przyszłość. Jednak chcemy aby społeczność również pomagała w kształtowaniu przyszłości gry. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przyjmiemy bardziej pro-społecznościowe podejście dla rozwoju Insurgency: Sandstorm.
Zapraszamy wszystkich graczy do wzięcia udziału w naszej ankiecie, która ma pomóc naszemu zespołowi w nadchodzących latach.
Ankietę możesz znaleźć poniżej.
https://www.surveymonkey.com/r/Insurgency_Sandstorm_Post-Release_Updates_Survey
Mam nadzieję, że ta krótka aktualizacja rzuci nieco światła na pracę naszego zespołu oraz na nasze cele na przyszłość. Nadal będziemy sprawdzać Wasze opinie i odpowiednio się do nich dostosowywać.
W świetle ostatnich zgłoszeń dołożymy starań by publikować mniejsze aktualizacje częściej niż większe rzadziej. Jeżeli chcesz wyrazić swoją opinie wypełnij ankietę, porozmawiaj z nami na forum, Reddit oraz na naszych kanałach społecznościowych i daj nam znać co najbardziej Ciebie ekscytuje!
Najlepszego,
Jon
https://newworldinteractive.com/community-update-post-release-content-survey/