Insurgency Sandstorm: Aktualizacja 1.9 Operacja Cold Blood

Walcz w osadzie, na zaśnieżonych wzgórzach, przejdź przez zamarzniętą rzekę aż do bram starożytnej fortecy. Ta mapa różni się od innych map tym, że bardziej wspiera walkę na duże odległości i grę w otwartym terenie. Jednak wciąż ma wiele punktów do starć na średnim i krótkim dystansie. Charakteryzuje się również bardziej górzystym, śnieżnym, wiejskim środowiskiem,będąc drugą mapą w tym klimacie w grze. Dla ciekawskich „Bab” to arabskie słowo oznaczające „bramę”. Bab obsługuje następujące tryby gry:
- Versus
- Push Security
- Push Insurgents
- Firefight (brak w trybie Competitive)
- Domination
- Kooperacja
- Checkpoint Security
- Checkpoint Insurgents
- Hardcore Checkpoint Security
- Hardcore Checkpoint Insurgents
- Outpost
Nowe bronie: M110 SASS, M1 Garand
Dostępne są dwa nowe półautomatyczne karabiny snajperskie dużego kalibru dla klasy Marksman: M110 SASS dla sił bezpieczeństwa oraz i M1 Garand dla powstańców. Obie bronie obsługują ulepszenia Optic, Underbarrel, Barrel i inne, w tym oldschoolową wyrzutnię granatów 22mm do M1 Garand. Aha, i bądź ostrożny: kiedy skończą ci się naboje w M1 Garand, zarówno ty, jak i twoi wrogowie usłyszycie jego głośny ikoniczny dźwięk „ping”.
Należy pamiętać, że ta broń nie jest zawarta w trybie rywalizacji, ponieważ strzelec wyborowy nie ma dostępu do półautomatycznych karabinów bojowych o niższym odrzucie, takich jak SVD.
M110 SASS
M1 Garand
Nowa funkcja: przełączalna optyka
Optyka przełączalna to optyka, która może być przełączana między powiększeniem bliskiego i dalekiego zasięgu. Dodano 9 nowych przełączalnych elementów optycznych i zaktualizowano 8 istniejących elementów optycznych, które były już w grze, dzięki czemu można je teraz przełączać. Dostępność optyki dla poszczególnych klas nie uległa zmianie. Nowa optyka 6x-3x zorientowana na średni i długi zasięg jest dostępna dla klasy Marksman, podobnie jak optyka 7x.
Oto lista nowej przełączanej optyki:
- Nowa optyka przełączalna Rebelii
- 2x-1x OKP-7
- 2x-1x MARS
- Luneta 2,5x-1x M1C (specyficzna dla M1 Garand)
- 4x-1x M150 BUS (czerwona kropka na górze)
- Luneta 6x-3x T.
- Nowa przełączalna optyka sił bezpieczeństwa
- 4x-1x SU230 BUS (czerwona kropka na górze)
- 3x-1x CH Sight BUS (czerwona kropka na górze, specyficzna dla G36K)
- Zakres 6x-3x DOS (specyficzny dla M110 SASS)
- Luneta z czerwonym pierścieniem 6x-3x
Oto lista elementów optycznych, które istniały już w grze przed aktualizacją 1.9, ale zostały zaktualizowane, aby można było przełączać między dwoma poziomami powiększenia. Ich nazwy zostały zaktualizowane, aby wyświetlać oba obsługiwane poziomy powiększenia. Oryginalny poziom powiększenia (2x, 4x i 1,5x) jest nadal dostępny i niezmieniony.
- Istniejące optyki powstańcze, które zostały zaktualizowane, aby można je było przełączać
- 2x Kobra -> 2x-1x Kobra
- Istniejące optyki bezpieczeństwa, które zostały zaktualizowane, aby można je było przełączać
- 2x holograficzne -> 2x-1x holograficzne
- 2x czerwona kropka -> 2x-1x czerwona kropka
- 4x SU230 -> 4x-1x SU230
- 4x C79 -> 4x-1x C79
- 4x SUSAT -> 4x-1x SUSAT (specyficzny dla L85A2)
- 4x ISM -> 1,5x-1x CH Sight (specyficzne dla G36K)
- Luneta 1.5x A1 -> Luneta 1.5x-1x A1 (specyficzna dla AUG A3)
- Zmiany w punktach zaopatrzenia ulepszenia optyki
- Zmniejszono celownik 1,5x-1x CH G36K z 3 do 1
- Zmniejszono zasięg 3x A2 M16A2 z 3 do 2
- Zmniejszono PSO-1 SVD i AS Val z 3 do 1
- Zmniejszono celownik 4x PU Mosina-Naganta z 3 do 1
- Zmniejszono SUSAT 4x-1x L85A2 z 3 do 2
- Zwiększono 4x-1x C79 z 2 do 3
- Zwiększono 4x C79 NV z 2 do 3
- Zmniejszono 7x lunetę snajperską z 3 do 2
- Zmniejszono zasięg myśliwski 7x z 3 do 2
- Zmniejszono 7x Sniper Scope NV z 3 do 2
- Zmniejszono 7x Hunting Scope NV z 3 do 2
Nowość: bezpłatne przedmioty kosmetyczne do odblokowania
Cold Blood zawiera szereg postaci, od zwykłych po nieregularne jednostki.
Hill Rebel – cywilny wojownik z gór, który radzi sobie z tym, co ma.
- Breathable Mask (Facewear slot)
- Black
- Puffer Jacket (Torso slot)
- Red
- Orange
- Yellow
- Blue
- Indigo
- Cowhide Gloves (Hands slot)
- Sand
- White
- Grey
- Dark Grey
Wetworker – żołnierz, który aklimatyzuje się w zimowej aurze.
- Hard Mask (Facewear slot)
- Tan
- Sand
- Brown
- Olive Drab
- Foliage Green
- Poncho (Torso slot)
- Tan
- Olive Drab
- Foliage Green
- Poncho Camo (Torso slot)
- Desert DPM
- POLYPAT
- M81 Woodland
- Insulated Gloves (Hands slot)
- Tan
- Dark Brown
- Sand
- Desert DPM
- POLYPAT
- M81 Woodland
- Olive Drab
- Foliage Green
Nowość: kosmetyki z DLC
W ramach tej aktualizacji dodano nowe elementy kosmetyczne DLC, które nadadzą Twoim postaciom i broniom niepowtarzalny wygląd. Elementy kosmetyczne, które zawierają, można łączyć z innymi przedmiotami kosmetycznymi w grze. Kupowanie ich to świetny sposób, aby wesprzeć dalszy rozwój Sandstorm. Zobacz różne zestawy poniżej, wraz z elementami, które zawierają i do których mają zastosowanie.
Zestaw wyposażenia powstańczego „Yeti”
- Wentylowana kominiarka
- Gogle narciarskie
- Top kombinezonu śnieżnego
- Dół kombinezonu śnieżnego
- Unikalny kamuflaż „Ink Blot”
Zestaw skórek broni „Whiteout” dla Rebelii
- M1 Garand
- SVD
- M99
- AK-74
- FAL
- Alpha AK
Security “Sasquatch” Gear Set
- Net Helmet with Foliage Strips
- Leaf Suit Top
- Leaf Suit Bottom
- Unique “Woodsy Brush” Camo
Security “Hunter” Weapon Skin Set
- M110 SASS
- M24
- Mk 14 EBR
- M82A1 CQ
- G3A3
- Mk 17 Mod 0
Jeśli chcesz zdobyć wszystkie cztery zestawy DLC Operation: Cold Blood po obniżonej cenie, sprawdź link tutaj .
Tryb Outpost
Dodano Posterunek do niektórych nowych map i ulepszono niektóre istniejące układy dzięki lepszemu rozmieszczeniu celów i obszarom odradzania się wrogiej SI. W przyszłej aktualizacji NWI ma nadzieję rozszerzyć ten tryb na więcej map.
Nowe mapy dla trybu Outpost
- Hideout
- Farmhouse
- Tideway
- Bab
Ulepszone mapy posterunków
- Tell
- Crossing
- Ministry
- Hillside
Nowe funkcje
- Ulepszony HUD w trybie Outpost, aby lepiej wskazywać poszczególne etapy gry
- Dodano dźwięki powiadamiające graczy o zdobyciu punktów zaopatrzenia i postępach fal w trybie Outpost
Optymalizacje
Poprawiono wydajność następujących map:
- Hideout
- Farmhouse
- Precinct
- Crossing
Testy wydajności wykazały również obszary wymagające poprawy w animacjach pierwszej i trzeciej osoby, a także w wielu elementach interfejsu użytkownika. Wszystkie te elementy zostały zoptymalizowane, aby zapewnić użytkownikom lepsze i bardziej spójne wrażenia.
- Gracze mają teraz możliwość dostosowania wyposażenia w menu dostosowywania przed rozpoczęciem gry
- Gracze mają możliwość dostosowania głośności poleceń radiowych w menu Ustawienia
Co-op Enemy AI Updates
- Naprawiono błąd, w wyniku którego widzenie wrogów nie było blokowane przez chmury dymu
- Wrogowie zdobywający cel będą skuteczniej znajdować graczy, którzy wejdą do celu
- Wrogowie rzadziej opuszczają przechwycony cel
- Wrogowie są lepiej skoordynowani podczas przemieszczania się między celami, zachowując większy dystans między sobą, aby nie gromadzili się już w kolumnie
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przeciwnicy nie byli oślepieni ładunkiem wybuchowym M84 Flash
- Po wejściu w zasięg walki wręcz przeciwnicy dadzą graczom trochę czasu na reakcję, zanim zaatakują
Aktualizacje funkcji modowania
- Dodano tablicę o nazwie Dodatkowe zasoby do mutatorów, która pozwoli modderom odwoływać się do zasobów dla ich mutatora
- Zwiększono limit wysyłania dla mod.io, aby był większy niż 2 GB
- Mody zbudowane przy użyciu starszej wersji silnika nie będą już ładować się domyślnie, aby zapewnić lepszą zgodność wersji
źródło: https://prsclan.com.pl/insurgency-sandstorm-aktualizacja-1-9-operacja-cold-blood/