kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Insurgency Sandstorm: aktualizacja 1.8 “Operation Breakaway” już dostępna

Insurgency Sandstorm: aktualizacja 1.8 “Operation Breakaway” już dostępna

Nowa mapa: Tell

 

Nowa mapa Breakaway nazywa się Tell i jest nową wersją klasycznej mapy z Insurgency 2014. Tell zwiększa intensywność charakterystycznej dla Sandstorma hardkorowej rozgrywki, ukazując graczom zróżnicowaną mapę , od wąskich korytarzy po długie ulice. Zawiera ciasne miejskie przejścia, w przeciwieństwie do innych poziomów w Sandstorm.

Tell obsługuje następujące tryby gry:

  • Push
  • Dominacja
  • Firefight
  • Checkpoint
  • Hardcore Checkpoint
  • Outpost

Nowa broń: AUG A3, FAMAS F1, strzelby pod lufą

Dodano 2 nowe karabiny szturmowe o małym profilu w stylu bullpup dla klas Strzelców, Demolki, Dowódcy i Obserwatora: AUG A3 dla Security i FAMAS F1 dla Powstańców. Dodano również 3 nowe strzelby pod lufę jako ulepszenia broni: M26 MASS dla Security, wyrzutnia Buckshot dla Rebeliantów i Masterkey wspólnie dla obu frakcji.

AUG A3 – Niska szybkostrzelność, kontrolowany odrzut

FAMAS F1 – Bardzo duża szybkostrzelność, mała pojemność magazynka

M26 MASA – Zasilanie magazynkiem , dostępne dla M16A4, M4A1 i AUG A3

Buckshot Launcher – Pojedynczy pocisk 40 mm na śrut, dostępny dla AKM, AK -74

Masterkey – Tube-fed, dostępny dla M16A4, M4A1, AKM, AK-74, M16A2 i FAMAS F1

Masterkey i M26 MASS nie mają optyki ani celowników podobnie jak ulepszenie NVG Point Shooting widoczne na nocnych mapach. Buckshot Launcher ma celownik, aby celować precyzyjniej, ale można oddać tylko jeden strzał, potem będzie trzeba go ponownie załadować. To w zasadzie taktyczny blunderbuss.

Przednie uchwyty

Uzupełniono 3 nowe uchwyty dostępne w kategorii ulepszeń broni pod lufą dla wszystkich broni podstawowych z wyjątkiem karabinów maszynowych i karabinów przeciwpancernych. Tak, to znaczy, że można wreszcie chwycić broń taką jak Mosin, MP7, a nawet Grease Gun. Każdy uchwyt daje inne korzyści z rozgrywki przy różnych kosztach punktów zaopatrzenia. Istniejące ulepszenie „Foregrip” pozostaje niezmienione, ale zmieniono jego nazwę na „Recoil Grip”.

Aiming Grip – szybsze celowanie

Loading Grip- szybsze przeładowanie broni

Quick Draw Grip szybsze wyciąganie i odkładanie broni podstawowej

Darmowe kosmetyki do odblokowania

W Breakaway trwa zamach stanu. Część sił bezpieczeństwa uciekła do powstańców. Funkcjonariusze do spraw wewnętrznych włączyli się do ochrony, aby zebrać dowody, i wyśledzić tych nieuczciwych którzy obejmują zarówno lokalne, jak i federalne zespoły policji walczące u boku Powstańców.

Rogue Cop – federalny lub lokalny funkcjonariusz organów ścigania, który dołączył do Powstańców.

Rogue Cop Top Camo (miejsce w torsie)

  • Niebieski DPM
  • Cyfrowy niebieski
  • Cyfrowy ciemnoniebieski

Rogue Cop Bottom Camo (miejsce na nogi)

  • Niebieski DPM
  • Cyfrowy niebieski
  • Cyfrowy ciemnoniebieski

Okulary bojowe (miejsce na okulary)

  • czarny
  • niebieski
  • Cyjan
  • Ciemno czerwony
  • Pomarańczowy
  • Brzoskwinia
  • Fioletowy
  • Żółty

Digital Dark Blue (slot na wyposażenie)
Blue DPM (slot na wyposażenie)

Internal Affairs – śledczy współpracujący z siłami bezpieczeństwa w celu polowania na nieuczciwych agentów, którzy dołączyli do Powstańców.

Sprawy wewnętrzne (miejsce na tors)

  • Ciemny brąz
  • Piasek
  • Więc

Business Casual (miejsce na nogi)

  • Ciemny brąz
  • Piasek
  • Więc

Aviator (gniazdo na okulary)

  • czarny
  • Ciemno czerwony
  • Pomarańczowy
  • Brzoskwinia
  • Żółty

 

Kosmetyki z DLC

W ramach tej aktualizacji dodano nowe elementy kosmetyczne w DLC, które nadadzą Twoim postaciom i broniom niepowtarzalny wygląd. Elementy kosmetyczne, które zawierają, można łączyć z innymi przedmiotami kosmetycznymi, które są już w grze. Kupowanie ich to świetny sposób, aby wesprzeć dalszy rozwój Insurgency Sandstorm. Zapoznaj się z różnymi zestawami poniżej, wraz z zawartymi w nich przedmiotami, które mają zastosowanie do:

Zestaw wyposażenia Rebelii „Łotr Spec Ops”

  • Maska Czaszki i Shemagh
  • Koszula taktyczna Spec Ops
  • Spodnie taktyczne Spec Ops
  • Buty Spec Ops

Zestaw skórek broni Insurgent „Urban Digital”

  • AK-74
  • FAMAS F1
  • ACE 52
  • Alpha AK
  • Pistolet 1911

Zestaw narzędzi Security „Urban Warden”

  • Net with Helmet
  • Chainmail Top with Padding
  • Chainmail Bottom with Padding
  • Chainmail Gloves

Zestaw skórek broni „Desert Hex”

  • M16A4
  • SIE A3
  • MP7
  • Tavor 7
  • Mk 18 CQBR
  • Pistolet M45

Tryb Outpost

Dodano nowy tryb kooperacji o nazwie Outpost, będący nową wersją trybu pochadzącego z Insurgency 2014 o tej samej nazwie. W  Outpost zostaniesz przydzielony do obrony z ograniczonymi punktami zaopatrzenia, odpierając fale wrogów. Outpost czerpie inspirację z trybu kooperacyjnego Day of Infamy’s Entrenchment – strzelanki z II wojny światowej i rozwiązuje wiele typowych skarg występujących zarówno w tym trybie, jak i w trybie oryginalnym, a także znacznie rozszerza tryb współpracy w Sandstorm.

Przegląd

  • Aby wygrać, gracze muszą bronić swoich celów przed 7 falami wrogów.
  • Jednocześnie aktywny jest tylko 1 lub 2 cele, a na każdej mapie jest łącznie od 4 do 8 celów.
  • Jeśli wszyscy gracze zginą lub ich aktywne cele zostaną przejęte, odradzają się w następnym obszarze celu, aby go bronić.
  • Jeśli gracze zostaną odepchnięci z powrotem do ostatniego obszaru celu i zostanie on schwytany lub wszyscy zginą, przegrywają rundę.

Rozgrywka

  • Gracze zaczynają z 2 punktami zaopatrzenia w pierwszej fali i otrzymują 2 punkty zaopatrzenia po każdej fali.
  • Gracze mogą uzupełniać zapasy pomiędzy falami podczas fazy „Przygotowań”.
  • W miarę upływu fal wrogowie otrzymują lepszy sprzęt.
  • Losowo wybrana „fala specjalna” z unikalnymi wrogami zmieszanymi z normalnymi wrogami zaatakuje na falach 2, 4 i 6. Do wrogów specjalnych należą:
    • Bangers – Rush you with Grease Guns, flashbangs, zwiększoną prędkość ruchu i fizycznie niższą wysokość, więc trudniej ich trafić.
    • Grenadiery – wyrzucą cię z ukrycia za pomocą dużej ilości wybuchowych granatów odłamkowych.
    • Miotacze – pestkują cię karabinami maszynowymi MG3, mają zwiększone zdrowie i są wyżsi wzrostem, dzięki czemu mogą strzelać z wyższej osłony.
    • Rocketmen – Celuje z daleka za pomocą wyrzutni rakiet RPG-7.
    • Samobójcy zamachowcy – tak. Fala zamachowców-samobójców.
  • Ostatnia fala połączy wszystkich specjalnych i zwykłych wrogów razem w jednym potężnym ataku.

 

Aktualizacja AI

 

W aktualizacji 1.8 Operacja: Ucieczka rozpoczyna się pierwszy etap przebudowy SI. Koncentruje się przede wszystkim na znajomości przez bota lokalizacji gracza, w zasadzie odpowiadając na pytanie „kiedy bot powinien wiedzieć, gdzie jest gracz?”. Ostatecznym efektem tych zmian jest to, że boty będą bardziej sprawiedliwe. Nie powinieneś mieć sytuacji, w których na przykład zostaniesz ostrzelany przez ściany lub dym, chyba że gracz się zdradzi co do swojej lokalizacji. Nie powinieneś również czuć, że boty są niezwykle dokładne na odległość.

Konkretne zmiany

  • AI wie teraz, jakie dźwięki słyszy (strzały, dialogi, otwierane drzwi, kroki), zamiast po prostu wiedzieć, że określony gracz hałasuje i zgaduje przyczynę.
  • Dostosowano, które dźwięki zapewniają sztucznej inteligencji orientację w lokalizacji gracza i z jakiego zasięgu.
  • Podczas strzelania do gracza SI użyje ostatniej znanej pozycji gracza zamiast jego aktualnej pozycji. Jeśli schylisz się za osłoną lub w chmurze dymie, mogą nadal przez kilka sekund ostrzelać twoją ostatnią pozycję, więc nie wystawiaj głowy.
  • Podczas strzelania, ponieważ sztuczna inteligencja nie zna konkretnej lokalizacji celu, z czasem nie będzie już zwiększać celności. Zamiast tego po prostu pestkują określony obszar. Jeśli jesteś za cienką osłoną, możesz cicho oddalić się, aby uniknąć ostrzału.
  • Sztuczna inteligencja złagodziła swoją politykę dystansowania się od ludzi i nie będzie już automatycznie celować w twarz gracza, jeśli zbliży się na odległość 2 metrów. Ale nadal cię zastrzelą.
  • Zmniejszono odległość, na jaką sztuczna inteligencja namierza cele z dużej odległości, a ich czas wystrzeliwania został zwiększony.
  • Kiedy SI wycofają się, nie będzie się już mylić i losowo zmieniać kierunków.

 

Ulepszenia rozgrywki

 

  • Zmniejszono prędkość wylotową FAL z 840 do 810, zmniejszając nieznacznie obrażenia, uszkodzenia penetracyjne, prędkość lotu pocisku i inne czynniki balistyczne
  • Usunięto ulepszenie Extended Magazine z FAL i G3A3 w trybie Versus i Competitive
  • Zwiększono odrzut poziomy Mk 14 EBR

 

Nowe konfiguracje dla moderów

  • Dodano odległości słyszalności dla kroków, wyważania drzwi i ładunków wybuchowych, aby skonfigurować zasięg, z którego boty są świadome graczy wykonujących wskazane czynności
  • Zasięg widzenia w stanie bezczynności to teraz odległość, na której bot może po raz pierwszy zauważyć nowy cel.
  • Alert zasięgu wzroku to teraz odległość, którą bot będzie wiedział, że będzie mógł zobaczyć znany cel.
  • Minimalna odległość granatu, jeśli chcesz, aby boty były nieco bardziej ryzykowne podczas rzucania
  • Czas odnowienia Rocket Squad to czas, przez który boty będą czekać między użyciem rakiet (w tym samym oddziale)

 

Ulepszenia narzędzi modów

  • Naprawiono problem polegający na tym, że przesyłanie modów kończyło się niepowodzeniem podczas korzystania z domyślnego folderu / Mods / (możesz usunąć folder Insurgency / Intermediate /, aby zastosować te zmiany)
  • Stare wersje modów zostaną teraz odinstalowane po zainstalowaniu nowej wersji
  • Dodano w rekwizytach modułowych Canyon
  • Dodano w Tell Modular Props
  • Dodano w podpoziomach miast zawierających połączone budynki
  • Dodano „Tryb iteracji programisty”, który pomija licznik czasu odradzania się / wyboru klasy, aby pomóc nieco szybciej przetestować mapy
  • Naprawiono problem z tworzeniem nowego moda, gdy szablony nie są dostępne, co powoduje niepowodzenie tworzenia modyfikacji
  • Zastosowano poprawki edytora ogólnego dla silnika w wersji 4.25.2
  • Usunięto „LaunchSandstorm.bat”

 

źródło:

Dodaj komentarz