Insurgency: Sandstorm Beta 2 Patch 13 września 2018

W dniu dzisiejszym NWI wydało kolejny patch który ma rozwiązać zauważone błędy i wprowadzić pewne poprawki do zeszłotygodniowej aktualizacji. Jeśli nadal zmagasz się z problemami z wydajnością upewnij się, że korzystasz z trybu pełnoekranowego i spróbujesz ustawienia “Auto” w opcjach graficznych.
Ogólne ulepszenia
- Menu ustawień wideo
- Dodano przyciski automatycznych ustawień dla niskiej, średniej i wysokiej jakości grafiki, które pozwalają graczom nadpisywać wszystkie ustawienia i natychmiast je zastosować.
- Dodano przycisk ustawień Auto, który uruchamia krótki test wydajności sprzętu gracza i dostosowuje samoczynnie opcje graficzne.
Ulepszenia w grze
- Tryby gry
- Odradzanie drużyny broniącą się, gdy cel zostanie przejęty w trybie Push.
- Ruch gracza
- Nieznacznie zwiększenie czasu, gdy gracz jest zamrożony podczas kopania drzwi.
- Nieznacznie zwiększona waga następujących elementów:
- Lekka kamizelka
- Ciężka kamizelka
- Light Carrier
- Heavy Carrier
- AT4
- RPG-7
- M3 MAAWS
- Panzerfaust 3
- Drzwi będą się teraz otwierać i zamykać szerzej
- Balans broni
- Granaty ręczne rzucane prawym przyciskiem myszy będą rzucane wyżej..
- Gracz może zabrać tylko jeden IED lub C-4.
- Gracz może zabrać tylko jeden wyrzutnię rakiet.
- Skrócono czas detonacji granatów dymnych do trzech sekund.
- Ulepszono prędkość pocisku Smoke Grenade Launcher.
- Ustawiono zasięg uzbrojenia granatników na pięć metrów (0,1 sekundy w powietrzu). Przed tym punktem granat nie wybuchnie, ale nadal będzie zadawał obrażenia cokolwiek napotka po drodze.
- Wizualny
- Naprawiono “glowing” w niektórych miejscach.
- AI
- Boty mogą teraz wychylić się z osłony i strzelać do wrogów.
- Widz
- Włączono przejście kamery do następnego dostępnego żywego gracza, jeśli obserwujesz martwego gracza przez ponad dwie sekundy.
Główne poprawki
- Naprawiono problem z pociskami, które zadawały niepoprawne obrażenia, zwiększając niezawodność obliczania obrażeń pocisku.
Poprawki
- Naprawiono możliwość przechodzenia przez okna.
- Naprawiono napisy podczas ładowania scenariusza gry.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający prawidłowe wyświetlenie, gdy gracz wyrzucił martwe ciało z siedzenia pojazdu.
- Naprawiono błąd, przez który dźwięk przyśpieszania pojazdu nie był prawidłowo słyszalny przez żadnego gracza, innego niż kierowca tego pojazdu.
- Naprawiono nieruchome okno szyby autobusu.
- Naprawiono błąd, w którym zniszczone pojazdy nie zniszczyłyby gracza/bota po wybuchu.
- Stabilność
- Naprawiono rzadką awarię serwera związaną z maską gazową.
- Naprawiono awarię spowodowaną przez wykrywanie ścieżki AI w grze lokalnej.
- Naprawiono potencjalną awarię spowodowaną przez renderowanie obiektów.
- Bronie
- Poprawiona niezawodność animacji maski gazowej w pierwszej osobie.
- Naprawiono granat dymny 40 mm który znikał po wybuchu.
- Naprawiono znikającą broń gracza podczas używania Wyrzutni granatów dymnych na AKM.
- Naprawiono problem z botami w drużynach Security klasy Demolition zrzucającymi M4A1.
- Naprawiono brak wyrównania widoku gracza przy wejściu do wieży pojazdu.
- Naprawiono błąd, przez który wyposażenie granatnika nie pozwalało graczowi na inne wyposażenie.
- Naprawiono błąd, przez który magazynek mógł zostać wyrzucony z tej samej broni, którą podniesiono.
- Naprawiono błąd, przez który gracze mogli mieć dwie podstawowe bronie, podnosząc broń podczas używania granatnika.
- Wsparcie ogniowe
- Helikoptery nie mogą już otrzymywać obrażeń od graczy swojej drużyny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postacie pilotów i strzelców nie zostały zniszczone, gdy rozbił się helikopter.
- Naprawiono śmigłowce eksplodujące w powietrzu, gdyby zostały uderzone przez drugą rakietę, gdy były już w stanie zniszczenia w opadaniu.
- Voice Over
- Naprawiono błąd, przez który Helikopter Pomocniczy kontynuował odtwarzanie głosu po tym, jak zaczął się on zawieszać.
- AI
- Naprawiono błąd, w wyniku którego boty czasami nie atakowały graczy używając posiadaną broń.
- Naprawiono boty z niestandardowymi kosmetycznymi zmianami, które nie działały poprawnie.
- Postacie
- Naprawiono błąd, który powodował, że lewa ręka unosiła się z bronią.
Ulepszenia interfejsu użytkownika
- Zaktualizowane obrazy ekranu ładowania.
- Udoskonalona tablica wyników z nowymi ulepszeniami stylu i formatowania, w tym nowymi znacznikami rang.
- Dodano wyświetlanie bieżącego celu w górnej części tablicy wyników.
- Dodano Current Object pojawiające się po lewej stronie ekranu, gdy opuszczasz obszar odrodzenia.
- Dodano zanikanie dla pop-upów lekcji i pop-upów Current Objective.
- Kompas będzie teraz wyświetlany po przejściu do menu radaru Comms lub Fire Support.
Zaktualizowana treść
- Animacja
- Poprawione animacje odświeżania trzeciej osoby.
- Dodano animację wybierania trzeciej osoby.
- Ulepszone animacje sprintu dla osób trzecich używających noże i granaty.
- Poprawione animacje wyglądu postaci w trzeciej osobie dla lornetek, noży i materiałów wybuchowych, z wyjątkiem wyrzutni rakiet.
- Bronie
- Ulepszona tekstura Mosina.
- Ulepszono wszystkie tekstury z przodu.
- Ulepszona nakładka lornetki.
- Dostosowywanie
- Poprawiony wygląd kosmetyczny twarzy “Buzz Cut”.
- Poprawiony wygląd kosmetyczny twarzy “Mutton Chops”.
- Ulepszone maski kosmetyczne “z kapturem”.
- Ulepszone tekstury twarzy postaci ze strony Security.
- Ulepszone tekstury wszystkich produktów kosmetycznych Torso i Legs.
- Tekstury i rekwizyty
- Zaktualizowano znaczniki wezwanie pomocy ogniowej.
- Poprawiono wygładzanie szyby autobusu.
Poprawki na mapach
- Farmhouse
- Naprawiono kilka problemów związanych z brakiem wyrównania terenu i drogi.
- Naprawiono różne dynamiczne problemy z podporami
- Naprawiono różne problemy z LOD.
- Naprawiono różne problemy świetlne.
- Naprawiono odrodzenie pojazdu powstańców w trybie Skirmish.
- Poprawiono oświetlenie różnych wnętrz.
- Usunięto ograniczoną przestrzeń z balkonu przy punkcie A po stronie powstańców.
- Wprowadzono udoskonalenia sztucznej inteligencji, aby boty korzystały z osłony bardziej efektywnie.
- Ulepszona nawigacja dla botów.
- Wprowadzono różne ulepszenia wydajności.
- Dokonano różnych ulepszeń wizualnych.
- Naprawiono różne błędy.
- Summit
- Zmieniono scenariusz Push dla Security, aby poprawić równowagę.
- Dodano nową uliczkę w pobliżu punktu C po stronie Security w celu poprawy możliwości oskrzydlających dla sił bezpieczeństwa.
- Przeniesiono punkt A i przeniesiono strefę odrodzenia sił bezpieczeństwa na wschodzie.
- Naprawiono różne problemy z LOD.
- Naprawiono moździerze i rakiety wsparcia ogniowego po stronie Powstańców, które nie lądowały we właściwej lokalizacji.
- Naprawiono brak skrzynek z amunicją w punkcie kontrolnym.
- Ulepszona nawigacja dla botów.
- Wprowadzono różne ulepszenia wydajności.
- Dokonano różnych ulepszeń wizualnych.
- Naprawiono różne błędy.
- Hideout
- Naprawiono boty pojawiające się niechcący na dachu.
- Poprawione przetwarzanie grafiki w celu zmniejszenia jasności.
- Wprowadzono udoskonalenia sztucznej inteligencji, aby boty korzystały z osłony bardziej efektywnie.
- Ulepszone różne ozdoby.
- Wprowadzono różne ulepszenia wydajności.
- Dokonano różnych ulepszeń wizualnych.
- Naprawiono różne błędy.
- Crossing
- Dodano jednokierunkowe wyjścia do punktu odrodzenia po stronie Security w trybie Checkpoint.
- Zmieniono punkt F na możliwy do zdobycia cel w trybie Checkpoint po stronie Security.
- Dodano balkon do budynku punktu końcowego w trybie Checkpoint dla Security.
- Ulepszona nawigacja dla botów.
- Wprowadzono udoskonalenia sztucznej inteligencji, aby boty korzystały z osłony bardziej efektywnie.
- Dokonano różnych ulepszeń wizualnych.
- Naprawiono kilka problemów z terenem.
- Poprawiono oświetlenie różnych wnętrz.
- Naprawiono problemy z niewspółosiowością drogi.
- Naprawiono problem z bunkrem na trybie Push po stronie Powstańców.
- Naprawiono różne błędy.