Insurgency Sandstorm nowe informacje po E3 Expo
Podczas imprezy E3 Alex udzielił kilku odpowiedzi na nurtujące wszystkich pytania – oto najważniejsze z nich.
P: Jak będzie wyglądać personalizacja postaci?
Odp .: Będzie 200 unikalnych przedmiotów do wyboru, pokażemy je później.
P: Kiedy będzie dostępna beta?
Odp .: Beta będzie kilka tygodni przed premierą, dokładna data nie jest jeszcze znana.
P: W jakich trybach gry będą dostępne kamizelki samobójcze.
Odp .: Dostępne będą tylko w trybie Coop.
P: Modele postaci będą takie jak w wersji alpha ?
Odp .: Animacje i modele postaci zostaną zaktualizowane.
P: a noktowizory, nocne mapy, maska gazowa i inne akcesoria?
Odp .: Maski gazowe i noktowizyjne zostaną pokazane później.
P: Czy Insurgency 2014 będzie nadal aktualizowane po uruchomieniu Insurgency Sandstorm ?
Odp.: Nie.
P: Obrażenia od upadku?
Odp .: Są już w grze.
P: Czy amunicja HP i AP będzie dostępna w Insurgency Sandstorm?
Nie.
P: Ile map będzie dostępnych na premierze?
Odp .: Obecnie dostępnych jest 8 map, więc tyle mniej więcej będzie w momencie premiery.
P: Czy w Insurgency Sandstorm pojawią się nowe utwory muzyczne?
Odp .: Tak.
P: Czy cele dla trybu Push będą stałe, czy będą zmienne w każdej grze?
Odp .: Tak, są niezmienne.
P: Czy pojawi się opcja Kill feed* na serwerach?
Odp .: Kill feed domyślnie będzie wyłączony, ale będzie można go włączyć w opcjach serwera.
P: Ile pojazdów będzie dostępnych w grze?
Odp .: Do tej pory są dwa.
P: Czy użycie RPG w grze zostało zrównoważone od alphy?
Odp .: Zrównoważyliśmy je.
P: Czy będzie dostępne wolne spojrzenie (free look) ?
Nie.
P: Coś w sprawie system progresji ?
Odp .: Będzie waluta w grze, aby kupić ulepszenia, tzw. “skrzynki” nie będą dostępne w Insurgency Sandstorm, więcej informacji przedstawimy w późniejszym terminie.
(* – Kill Feed – inaczej aktywność zabić .Dzięki temu wiemy dokładnie kto od kogo zginął oraz jakich dokładnie umiejętności użyto).
Na zakończenie kilka dodatkowych grafik i informacji technicznych.
Jedna z map
Alex Blonski wspomniał, że ta mapa jest jedną wielką górą.
Coop Classes (klasy postaci w trybie kooperacji)
Tutaj widzimy różne klasy w trybie gry Coop.
Przejmowanie punktów kontrolnych
Broń i załadunek
Ten aspekt rozgrywki przeszedł reorganizację. System załadunku otrzymuje system punktów ciężaru i posiada wskaźnik porównania broni.
Tutaj widzimy jedną z wybranych broni M24, poniżej AK-74.
Poniżej widać ekwipunek dowódcy (obserwatora), zauważ lornetkę.
Klasy dowódców i obserwatorów mają możliwość wezwania artylerii. W grze istnieje element HUD, który to pokazuje.
Wygląda na to, że widzimy tu pasek zasięgu – jak blisko musisz być, aby wezwać wsparcie ogniowe.
Kiedy obserwator lub dowódca zginą, ikona zmienia kolor na czerwony.
Wsparcie ogniowe: Obejmuje naloty, artylerię, atak chemiczny, samobójcze drony, śmigłowce z rakietami i działa samochodowe.
Mechanika broni gracza
Ten aspekt HUD pokazuje nowe ikony trybu ognia, które naprawdę ułatwiają korzystanie z niego, doskonały dodatek.
Naciskając F
Spowodujemy otwarcie drzwi budynku lub pojazdu a także wywołamy opcje załadunku lub podniesienia broni.
Naciskając spację
Otwieramy / podnosimy.
Klawisz zostanie prawdopodobnie zbindowany domyślnie pod przycisk myszki.
Bonus
Nocne mapy nigdy nie będą takie same
FYI