kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Insurgency Sandstorm nowe informacje po E3 Expo

Insurgency Sandstorm nowe informacje po E3 Expo

Podczas imprezy E3  Alex udzielił kilku odpowiedzi na nurtujące wszystkich pytania – oto najważniejsze z nich.

P: Jak będzie wyglądać personalizacja postaci?

Odp .: Będzie 200 unikalnych przedmiotów do wyboru, pokażemy je później.

P: Kiedy będzie dostępna beta?

Odp .: Beta będzie kilka tygodni przed premierą, dokładna data nie jest jeszcze znana.

P: W jakich trybach gry będą dostępne kamizelki samobójcze.

Odp .: Dostępne będą tylko w trybie Coop.

P: Modele postaci będą takie jak w wersji alpha ?

Odp .: Animacje i modele postaci zostaną zaktualizowane.

P:  a noktowizory, nocne mapy, maska ​​gazowa i inne akcesoria?

Odp .: Maski gazowe i noktowizyjne zostaną pokazane później.

P: Czy Insurgency 2014 będzie nadal aktualizowane po uruchomieniu Insurgency Sandstorm ?

Odp.: Nie.

P: Obrażenia od upadku?

Odp .: Są już w grze.

P: Czy amunicja HP ​​i AP będzie dostępna w Insurgency Sandstorm?

Nie.

P: Ile map będzie dostępnych na premierze?

Odp .: Obecnie dostępnych jest 8 map, więc tyle mniej więcej będzie w momencie premiery.

P: Czy w Insurgency Sandstorm pojawią się nowe utwory muzyczne?

Odp .: Tak.

P: Czy cele dla trybu Push będą stałe, czy będą zmienne w każdej grze?

Odp .: Tak, są niezmienne.

P: Czy pojawi się opcja Kill feed* na serwerach?

Odp .: Kill feed domyślnie będzie wyłączony, ale będzie można go włączyć w opcjach serwera.

P: Ile pojazdów będzie dostępnych w grze?

Odp .: Do tej pory są dwa.

P: Czy użycie RPG w grze zostało zrównoważone od alphy?

Odp .: Zrównoważyliśmy je.

P: Czy będzie dostępne wolne spojrzenie (free look) ?

Nie.

P: Coś w sprawie system progresji ?

Odp .: Będzie waluta w grze, aby kupić ulepszenia, tzw. “skrzynki” nie będą dostępne w Insurgency Sandstorm, więcej informacji przedstawimy w późniejszym terminie.

 

(* – Kill Feed – inaczej aktywność zabić .Dzięki temu wiemy dokładnie kto od kogo zginął oraz jakich dokładnie umiejętności użyto).

 

Na zakończenie kilka dodatkowych grafik i informacji technicznych.

Jedna z map

Coop Map AI

Alex Blonski wspomniał, że ta mapa jest jedną wielką górą.

Coop Classes (klasy postaci w trybie kooperacji)

Klasy w trybie Coop

Tutaj widzimy różne klasy w trybie gry Coop.

 

Przejmowanie punktów kontrolnych

 

Broń i załadunek

Ten aspekt rozgrywki przeszedł reorganizację. System załadunku otrzymuje system punktów ciężaru i posiada wskaźnik porównania broni.

Porównanie broni

Tutaj widzimy jedną z wybranych broni M24, poniżej AK-74.

Wysokie punkty Mała waga
Brak wysokich punktów

 

Poniżej widać ekwipunek dowódcy (obserwatora), zauważ lornetkę.

Binos of Death

Klasy dowódców i obserwatorów mają możliwość wezwania artylerii. W grze istnieje element HUD, który to pokazuje.

W zakresie

Wygląda na to, że widzimy tu pasek zasięgu – jak blisko musisz być, aby wezwać wsparcie ogniowe.

Poza zakresem i niedostępne

Kiedy obserwator lub dowódca zginą, ikona zmienia kolor na czerwony.

 

Wsparcie ogniowe: Obejmuje naloty, artylerię, atak chemiczny, samobójcze drony, śmigłowce z rakietami i działa samochodowe.

Mechanika broni gracza

Ten aspekt HUD pokazuje nowe ikony trybu ognia, które naprawdę ułatwiają korzystanie z niego, doskonały dodatek.

Single Fire,Semi Auto, Full Auto Respectively
Single Fire, Semi Auto…So many Mags
Single Fire, Full Auto…Incoming Regret

Naciskając F

Spowodujemy otwarcie drzwi budynku lub pojazdu a także wywołamy opcje załadunku lub podniesienia broni.

Doors
Vehicle Doors
Reload Options
Weapon Pickup

Naciskając spację

Otwieramy / podnosimy.

Klawisz zostanie prawdopodobnie zbindowany domyślnie pod przycisk myszki.

 

Bonus

Nocne mapy nigdy nie będą takie same

FYI

FPS With Latency
Event Logger
End Game State
New Spectator View

 

 

 

Dodaj komentarz