Insurgency: Sandstorm z patch’em v1.1

Z przyjemnością informujemy, że pierwsza ważna aktualizacja Sandstorm jest już dostępna.
Aktualizacja v1.1 wprowadza nowy trybu gry , pięć nowych broni, nową mapę (strzelnicę) do ćwiczeń, poprawę wydajności i dużo mniejszych zmian, dodatków i poprawek.
Dwie nowe odmiany MP5, MP5A2 i MP5A5, to broń niskiego kalibru z dobrą kontrolą odrzutu, idealną do walki w zwarciu. Jest też para nowych karabinów maszynowych, M240B i MG3, oferujących odpowiednio wysokie obrażenia i absurdalną szybkostrzelność. Jest też nowy pistolet po stronie Security, PF940, wyposażony w 9-milimetrowe pociski i ogromny magazynek o pojemności 31 naboi.
Wprowadzenie nowej broni łączy się z poprawą granatów błyskowych, aby były bardziej skuteczne, a także z nowymi dodatkami kosmetycznymi okularów, tatuaży, nowego kamuflażu i wiele więcej. Poprawki wydajności i jakości gry, plus poprawki błędów, są również główną częścią łaty.

Nowe funkcje
- Przejcie na Unreal Engine 4.21.
- Nowy tryb gry Team Deathmatch.
- Nowa lista Arcade w sekcji Play.
- Obecnie posiada Team Deathmatch do 24 graczy.
- Obecnie posiada Team Deathmatch do 24 graczy.
- Nowy poziom w sekcji Samouczki
- Pozwala graczom przetestować wszystkie bronie, wyposażenie i ulepszenia w grze zarówno na żywych, jak i nieruchomych celach.
- System głosowań, (vote kick) na serwerach społeczności.
- Kara czasowa za opuszczenie meczu w trybie Competitive.
- Wyjście z meczu podczas gry uniemożliwi graczowi ponowne wyszukiwanie kolejnego meczu przez 15 minut. Kara czasowa wzrasta z każdym kolejnym opuszczeniem meczu.
- Rostrzygnięcie remisu w trybie Competitive.
- Jeśli mecz zakończy się remisem (4-4), drużyny grają dogrywkę do czasu uzyskania przewagi 2 wygranych rund. Co rundę następuje zmiana stron.
- Community Test Environment (CTE) jest teraz dostępne bibliotece Steam. CTE to wersja gry, która będzie otwierana okresowo, aby umożliwić graczom podgląd i testowanie przyszłych aktualizacji przed ich wydaniem.
Nowa treść
- Bronie:
- Security
- Pistolet PF940
- Pistolet maszynowy MP5A5
- Pistolet maszynowy M240B
- Insurgents
- Pistolet maszynowy MP5A2
- Karabin maszynowy MG3
- Security
Rozgrywka
- Bronie
- Naprawiono błąd, przez który flash-e nie zawsze oślepiały wroga.
- granaty błyskowe spowalniają teraz ruch gracza podczas oślepiania.
- Broń będzie teraz odsuwać się dalej od wszelkich przeszkód, zanim wejdzie w stan podniesienia lub opuszczenia.
- Długość lufy dla broni zostanie teraz rozszerzona o ulepszenia broni.
- Pistolety nie są już upuszczane w chwili śmierci. Dokonano tego w celu dalszej optymalizacji gry.
- Zwiększona rozpiętość pocisków strzelby Flechette jest taka sama, jak w standardowych.
- Zredukowano prędkość pocisków, zmniejszając obrażenia na długim dystansie.
- Zwiększony czas celowania w celowniku karabinów maszynowych.
- Zwiększona waga FAL, G3A3 i Mk 14 EBR.
- Zmniejszenie odrzutu dla M249 i PKM.
- Obniżony koszt zaopatrzenia Uzi do 2 w Versus / Coop i 4 w Competitive.
- Zwiększony koszt zaopatrzenia magazynu MP7 Extended Magazine do 4 w Versus / Coop i 5 w Competitive.
- Combat Knife, Kukri – obrażenia zadawane przez broń w walce wręcz nie są zmniejszane przez kamizelki.
- Nóż Combat Knife i Kukri zostały powiększone a ich użycie od tyłu przeciwnika powoduje natychmiastową śmierć.
- Competitive
- Ulepszono kojarzenie w trybie Competitive aby dopasować graczy o podobnej randze.
- Ulepszono kojarzenie w trybie Competitive aby dopasować graczy o podobnej randze.
- Poprawiono czat tekstowy
- Dodano ochronę przed spamem.
- Usunięto tło na panelu czatu.
- Panel czatu wyświetla teraz tylko najnowsze wiadomości.
- Tekst jest bardziej czytelny.
- Dodano ochronę przed spamem.
- Zmieniono nazwę “Browse Servers” na “Community Servers” w menu Play pod Coop i Versus.
- Dodano ikony problemów z łącznością na HUD, w tym ostrzeżenia o wysokim pingu i przekroczeniu limitu czasu.
- Przedmioty, na które nie możesz sobie pozwolić przy zakupie, są teraz wyświetlane jako wyblakłe w menu Loadout.
- Zegar odliczający dodatkowy czas podczas rundy będzie teraz migał na czerwono na ekranie HUD.
- Wszystkie losowe wskazówki są widoczne w menu gry.
- Ikona magazynka broni będzie teraz migała na biało, aby wskazać, że trwa przeładowanie, lub czerwona, jeśli przeładowanie zostało przerwane w wyniku zmiany broni, biegu itp.
- dźwięk VoIP będzie teraz prawidłowo odbijał się echem w rozmowach na zewnątrz lub wewnątrz pomieszczeń.
- Zakres bliskości VoIP dla członków drużyny został teraz zwiększony do 80 metrów, a zasięg wroga wynosi 15 metrów.
- Najechanie myszką na leżącą broń z innym kaliberem wskaże, jaki kaliber ma broń.
- Najeżdżając na ikonę gracza w twojej drużynie na mapie taktycznej, będzie teraz wyświetlać jego nick.
- Najechanie myszką na nazwę gracza na tablicy wyników pokazuje teraz, gdzie znajdują się on na mapie taktycznej
Naprawione błędy
- Zredukowano problemy, w których ręce graczy mogą stać się niewidoczne podczas rozgrywki.
- Naprawiono błąd, w którym wyciszeni gracze byli losowo słyszani.
- Naprawiono błąd, przez który wyciszeni gracze nie przechodzili na do nowej rundy.
- Naprawiono błąd, przez który postacie stały się pływające lub częściowo zatopione w ziemi.
- Naprawiono błąd, przez który rozszerzenia Extended Magazine czasami były spinane rękami podczas przeładowywania.
- Naprawiono błąd, przez który gra zawieszała się na ekranie ładowania na serwerach społecznościowych po zmianie mapy.
- Naprawiono problem z blokowaniem się ekranu ładowania na poziomie 95% lub 100% po zmianie serwera.
- Naprawiono problem polegający na tym, że przejście do tej samej mapy powodowało rozłączanie się graczy na serwerach społeczności.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ustawienie ograniczenia liczby klatek zostało zresetowane podczas restartu gry.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego poziom gracza z menu głównego i menu wyników w grze byłby inny.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie zbierano poprawnie statystyk zdarzeń i zabić.
- Naprawiono problem z dokładnością wyświetlania statystyki czasu przechwytywania.
- Naprawiono błąd, przez który główna broń gracza nie pojawiała się na ekranie, gdy do niej był dołączony granatnik.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł spamować dźwiękiem wystrzeliwania rakiety bez wystrzeliwania rakiety.
- Naprawiono błąd polegający na tym, że jeśli gracz wybrał opcję “Pełny ekran” w ustawieniach Wideo, to przy następnym uruchomieniu gra zaczynałaby się w trybie “Windowed (Borderless)”.