kontakt@insurgency-sandstorm.pl

Insurgency: Sandstorm Patch 22 grudnia 2018

Insurgency: Sandstorm Patch 22 grudnia 2018

NWI wydało patch rozwiązujący niektóre problemy, które pojawiły się od czasu premiery oraz wprowadza kilka ulepszeń do rozgrywki. Łatka zawiera nowy rodzaj botów w trybie kooperacji (Coop), zmiany w trybie Competitive oraz kilka mniejszych modyfikacji. 

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego broń i zmiany kosmetyczne postaci były czasami niewidoczne.
  • Naprawiono problem z drzwiami dla niektórych graczy, uniemożliwiający ich otwarcie lub zamknięcie.
  • Naprawiono błąd przeładowywania broni z pustym magazynkiem. 
  • Naprawiono problem, który powodował, że miny unosiły się podczas rzucania i nie wybuchały, gdy znajdowały się w pobliżu pojazdów.
  • Naprawiono błąd, który powodował detonację min w pojazdach własnej drużyny.
  • Naprawiono rzadki problem polegający na tym, że gracz mógł odrodzić się sporadycznie bez żadnego dźwięku.
  • Naprawiono błąd powodujący nagłe zderzenie pojazdu.
  • Naprawiono problem z nazwami kosmetyków i odmian na widgecie.
  • Naprawiono problem z dwójnógami, powodującymi ich odłączenie od broni. 
  • Naprawiono błąd, przez który osiągnięcia “Road Hazard” i “JR .50” nie były możliwe do uzyskania. 
  • Naprawiono błąd, przez który sufit mógł spowodować upadek gracza na ziemię. 
  • Naprawiono błąd powodujący stałe wyzwalanie dźwięku pojazdu podczas kolizji.
  • Różne poprawki błędów dotyczące tłumaczeń we wszystkich językach. 
  • Naprawiono błąd, przez który cvar mógł być manipulowany przez pliki INI, aby uzyskać nieuczciwą przewagę. 
  • Naprawiono błąd powodujący, że pojazdy nie mogły zostać zniszczone. 
  • Naprawiono problem przeładowania magazynów na następujących broniach:
    • G3A3
    • G36K
    • L85A2
    • SVD
    • Mk 18 CQBR
    • Mk 17 Mod 0
    • Karabiny platformowe M4 / M16

Optymalizacja

  • Zoptymalizowano różne rekwizyty w grze, aby poprawić wydajność.

Ulepszenia wizualne

  • Poprawiony ruch postaci z liniowym wygładzaniem. 
  • Naprawiono błąd polegający na lekkim przycinaniu stóp. 
  • Poprawione animacje skoków i opadania. 
  • Poprawiono obrót dolnej części ciała, aby był bardziej zsynchronizowany z prędkością ruchu.
  • Zredukowano rozmiar kompensatora MP7.

Ulepszenia w grze

  • Widok trzeciej osoby jest teraz wyłączony w trybie Competitive. 
  • Dostosowano koszt wagi PK-AS dla trybu konkurencyjnego do 2 jednostek, aby był spójny z innymi kolimatorami.
  • Dodano 3-sekundowy okres karencji po zdobyciu celu w punkcie kontrolnym, w którym gracz, który umrze, odrodzi się, jeśli zostanie zabity w ciągu tych trzech sekund po przejęciu.
  • Poprawione działanie rozłączania nieaktywnych graczy”:
    • Gracz zostaje wyrzucony z gry, gdy jest nieruchomy w  punkcie odrodzeń przez 10 sekund.
    • Gracz zostanie wyrzucony z gry, gdy nie jest aktywny przez 30 sekund (poza punktem odrodzeń).
    • Dodano komunikaty ostrzegające o odliczaniu w dzienniku czatu przed wyrzuceniem gracza.
  • Zmieniono czas zmiany strony zespołów w trybie Competitive na 20 sekund (zamiast 10). 
  • Zmiany na serwerach w trybie Competitive:
    • Serwer wymaga teraz potwierdzenia gotowości tylko jednego gracza w drużynie aby wystartować mecz.
    • Mecz zostaje przerwany, jeśli nie ma wymaganej liczby graczy.

Ulepszenia AI

  • Dodano nowy rodzaj botów tzw. “Elitarnych”. Elitarne boty noszą inne mundury i używają lepszego sprzętu, czasami pojawiają się też podczas kontrataków.
  • Boty w pokrowcu na kucanie powinny wstać, aby strzelać do celów znajdujących się pod nimi.
  • Dodano brakujący sterownik do pojazdów do wstawiania zabezpieczeń.

Ulepszenia w zakresie User Experience

  • Ponowne szukanie meczu w trybie Competitive musi być teraz wykonywane ręcznie (nie jest już automatyczne). 
  • Dodano następujące opcje do ustawień audio:
    • “Sound In Background”
    • “Wycisz dźwięk radia VoIP”
    • “Wycisz dźwięk nadajnika”: pozwala graczom wyciszyć głos nadawani i dźwięków końcowych, które pojawiają się w grze.
  • Zaktualizowano wskaźnik wsparcia, aby mniej zasłaniał.
  • Dodano zestaw reguł “CompetitiveTheater” dla serwerów dedykowanych

Ulepszenia interfejsu użytkownika

  • Nowy styl wskaźnika trybu ognia na HUD.
  • Zaktualizowano ranking trybu Competitive. Postęp w ramach poziomu rozpoczyna się od dywizji 4, a kończy się dywizją 1. Na przykład gracz, który jest w Silver division 1, zwiększając rangę, awansuje do Gold division 4.
  • Zaktualizowane ikony poziomu gracza.
  • Zaktualizowane ikony aktywności VoIP.
  • Zaktualizowane ikony ładowania.
  • Naprawiono problemy z ikonami HUD magazynków bębnowych.

Dodaj komentarz