Insurgency: Sandstorm Patch 22 grudnia 2018
NWI wydało patch rozwiązujący niektóre problemy, które pojawiły się od czasu premiery oraz wprowadza kilka ulepszeń do rozgrywki. Łatka zawiera nowy rodzaj botów w trybie kooperacji (Coop), zmiany w trybie Competitive oraz kilka mniejszych modyfikacji.
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego broń i zmiany kosmetyczne postaci były czasami niewidoczne.
- Naprawiono problem z drzwiami dla niektórych graczy, uniemożliwiający ich otwarcie lub zamknięcie.
- Naprawiono błąd przeładowywania broni z pustym magazynkiem.
- Naprawiono problem, który powodował, że miny unosiły się podczas rzucania i nie wybuchały, gdy znajdowały się w pobliżu pojazdów.
- Naprawiono błąd, który powodował detonację min w pojazdach własnej drużyny.
- Naprawiono rzadki problem polegający na tym, że gracz mógł odrodzić się sporadycznie bez żadnego dźwięku.
- Naprawiono błąd powodujący nagłe zderzenie pojazdu.
- Naprawiono problem z nazwami kosmetyków i odmian na widgecie.
- Naprawiono problem z dwójnógami, powodującymi ich odłączenie od broni.
- Naprawiono błąd, przez który osiągnięcia “Road Hazard” i “JR .50” nie były możliwe do uzyskania.
- Naprawiono błąd, przez który sufit mógł spowodować upadek gracza na ziemię.
- Naprawiono błąd powodujący stałe wyzwalanie dźwięku pojazdu podczas kolizji.
- Różne poprawki błędów dotyczące tłumaczeń we wszystkich językach.
- Naprawiono błąd, przez który cvar mógł być manipulowany przez pliki INI, aby uzyskać nieuczciwą przewagę.
- Naprawiono błąd powodujący, że pojazdy nie mogły zostać zniszczone.
- Naprawiono problem przeładowania magazynów na następujących broniach:
- G3A3
- G36K
- L85A2
- SVD
- Mk 18 CQBR
- Mk 17 Mod 0
- Karabiny platformowe M4 / M16
- G3A3
Optymalizacja
- Zoptymalizowano różne rekwizyty w grze, aby poprawić wydajność.
Ulepszenia wizualne
- Poprawiony ruch postaci z liniowym wygładzaniem.
- Naprawiono błąd polegający na lekkim przycinaniu stóp.
- Poprawione animacje skoków i opadania.
- Poprawiono obrót dolnej części ciała, aby był bardziej zsynchronizowany z prędkością ruchu.
- Zredukowano rozmiar kompensatora MP7.
Ulepszenia w grze
- Widok trzeciej osoby jest teraz wyłączony w trybie Competitive.
- Dostosowano koszt wagi PK-AS dla trybu konkurencyjnego do 2 jednostek, aby był spójny z innymi kolimatorami.
- Dodano 3-sekundowy okres karencji po zdobyciu celu w punkcie kontrolnym, w którym gracz, który umrze, odrodzi się, jeśli zostanie zabity w ciągu tych trzech sekund po przejęciu.
- Poprawione działanie rozłączania nieaktywnych graczy”:
- Gracz zostaje wyrzucony z gry, gdy jest nieruchomy w punkcie odrodzeń przez 10 sekund.
- Gracz zostanie wyrzucony z gry, gdy nie jest aktywny przez 30 sekund (poza punktem odrodzeń).
- Dodano komunikaty ostrzegające o odliczaniu w dzienniku czatu przed wyrzuceniem gracza.
- Gracz zostaje wyrzucony z gry, gdy jest nieruchomy w punkcie odrodzeń przez 10 sekund.
- Zmieniono czas zmiany strony zespołów w trybie Competitive na 20 sekund (zamiast 10).
- Zmiany na serwerach w trybie Competitive:
- Serwer wymaga teraz potwierdzenia gotowości tylko jednego gracza w drużynie aby wystartować mecz.
- Mecz zostaje przerwany, jeśli nie ma wymaganej liczby graczy.
- Serwer wymaga teraz potwierdzenia gotowości tylko jednego gracza w drużynie aby wystartować mecz.
Ulepszenia AI
- Dodano nowy rodzaj botów tzw. “Elitarnych”. Elitarne boty noszą inne mundury i używają lepszego sprzętu, czasami pojawiają się też podczas kontrataków.
- Boty w pokrowcu na kucanie powinny wstać, aby strzelać do celów znajdujących się pod nimi.
- Dodano brakujący sterownik do pojazdów do wstawiania zabezpieczeń.
Ulepszenia w zakresie User Experience
- Ponowne szukanie meczu w trybie Competitive musi być teraz wykonywane ręcznie (nie jest już automatyczne).
- Dodano następujące opcje do ustawień audio:
- “Sound In Background”
- “Wycisz dźwięk radia VoIP”
- “Wycisz dźwięk nadajnika”: pozwala graczom wyciszyć głos nadawani i dźwięków końcowych, które pojawiają się w grze.
- “Sound In Background”
- Zaktualizowano wskaźnik wsparcia, aby mniej zasłaniał.
- Dodano zestaw reguł “CompetitiveTheater” dla serwerów dedykowanych
Ulepszenia interfejsu użytkownika
- Nowy styl wskaźnika trybu ognia na HUD.
- Zaktualizowano ranking trybu Competitive. Postęp w ramach poziomu rozpoczyna się od dywizji 4, a kończy się dywizją 1. Na przykład gracz, który jest w Silver division 1, zwiększając rangę, awansuje do Gold division 4.
- Zaktualizowane ikony poziomu gracza.
- Zaktualizowane ikony aktywności VoIP.
- Zaktualizowane ikony ładowania.
- Naprawiono problemy z ikonami HUD magazynków bębnowych.