W trakcie otwartej bety podano oficjalne wymagania sprzętowe Insurgency: Sandstorm

Najważniejsze informacje poniżej stanowią niewielką część ponad 1000 zmian w Sandstorm od ostatniej aktualizacji, ale to nie koniec gdyż NWI wkrótce opublikuje pełną listę zmian.
Nowa treść
- Mapa Precinct.
- Dodano Crossing z powrotem do listy dostępnych map.
- Poziomy treningu w sekcji Samouczka.
- Ulepszone modele postaci:
- Zmodyfikowano wyposażenie, takie jak plecaki, noże itp.
- Zmieniono proporcje postaci.
Optymalizacja
- System ponownego użycia: Postacie nie są już niszczone i odtwarzane, lecz ukrywane i teleportowane do właściwej lokalizacji po śmierci i odrodzeniu. To znacznie redukuje wszelkie sprzężenia na spawnach.
- System gromadzenia opcji kosmetycznych: elementy wyglądu są buforowane w jednej z dwóch puli.
Poprawki stabilności
- Naprawiono błąd związany z odbieraniem danych głosowych podczas ładowania mapy.
- Naprawiono błąd, który występował podczas zmiany rozdzielczości (renderowania modułu cieniującego antyaliasingu SMAA 1x).
Naprawione błędy
- Naprawiono animację walki wręcz.
- Naprawiono animację zanikania po śmierci.
- Dodano jedno sekundowe opóźnienie między wiadomościami na czacie.
- Naprawiono zapętlenie przeładowania broni (karabinu shotgun / bolt-action).
- Naprawiono brak możliwości poruszania się kamerą,
- Naprawiono widok zmiany broni.
- Naprawiono brak pojawiania się magazynku na broni podczas interakcji z granatnikiem.
- Usunięto menu w grze przypisane domyślnie do klawiatury plus (+).
- Naprawiono błąd podczas dołączania do serwera w trakcie zmiany mapy.
- Naprawiono bug rozłączenia gracza, który występował podczas przechodzenia do tej samej mapy, która była poprzednio odtwarzana.
- Naprawiono problem braku możliwości odrodzenia się.
Ulepszenia AI
- Dodano strzelby do AI.
- Dodano funkcję wykrywania “Ścieżki przejścia” i “Niebezpiecznego kąta” dla kierowców AI, umożliwiając im szybszą jazdę.
Ulepszenia w zakresie User Experience
- Wszystkie działy menu zawierają teraz szczegółowe objaśnienia ustawień i opcji.
- Dodano opcje wyłączania animacji kamery.
- Dodano osobne opcje skali czułości dla każdego poziomu.
- Dodano opcję bezpośredniego połączenia przez IP w przeglądarce serwerów.
- Poprawiono opcję mutowania – można teraz wyciszyć pojedyńczego gracza lub całą drużynę.
Ulepszenia wizualne
- Zaimplementowano nowy program do cieniowania włosów i dodano wiele odmian włosów.
- Zaktualizowano efekt flash bang.
- Zmniejszono szanse przycięcia kamery podczas oglądania mapy.
- Poprawiono tekstury broni M16A4, M16A2, M9, AK-74, M24, L85A2, Mk 14 EBR, M249.
- Dodano C79.
- Zaktualizowane tekstury dla AK.
Opublikowano także oficjalne wymagania sprzętowe które prezentują się następująco:
WYMAGANIA SYSTEMOWE
MINIMALNE:
-
- Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (64 bit)
- Procesor: Intel Core i5-4440 (3.10GHz)/AMD FX-6300 (3.50GHz)
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760/AMD Radeon HD 7970
- DirectX: Wersja 11
- Miejsce na dysku: 40 GB dostępnej przestrzeni
ZALECANE:
-
- Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
- System operacyjny: Windows 7/8/10 (64 bit)
- Procesor: Intel Core i7-8700 (3.20GHz)/AMD Ryzen 7 2700 (3.20GHz)
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 980/AMD Radeon R9 390X
- DirectX: Wersja 11
- Miejsce na dysku: 40 GB
- Dodatkowe uwagi: rekomendowany dysk SSD
Od piątku, przez cały weekend, będzie można wypróbować grę za darmo na Steam. Dotyczy to każdej mapy, trybu gry, broni, trybu kooperacji i trybu PvP oraz wszystkich innych treści które znajdą się w ostatecznej wersji gry.
Oficjalny tryb rankingowy (Competitive) będzie dostępny w dniu premiery 12 grudnia 2018. Grę można uruchomić bezpłatnie między 17:00 w piątek a 17:00 w poniedziałek.