Insurgency: Sandstorm Pre-Order Beta 2 Patch 6 września 2018

6 września br. NWI wydało pierwszą dużą aktualizację Bety 2. Aktualizacja zawiera wiele istotnych poprawek, ulepszeń i optymalizacji. Z testów jakie wykonaliśmy jasno wynika że patch zdecydowanie zwiększył wydajność na starszych kartach graficznych umożliwiając graczom wreszcie płynną rozgrywkę.
Gra oferuje teraz wiele sposobów dostosowywania ustawień wideo, umożliwiającą dostosowanie jakości i wydajności w zależności od specyfikacji systemu. W szczególności:
- Texture Streaming Pool Size należy dostosować do posiadanej karty graficznej. Zaleca się rozpoczęcie od niskich i stopniowo zwiększać, aby sprawdzić, z czym poradzi sobie zainstalowany GPU. Ustawienia zbyt wysokie spowodują zauważalne spadki płynności, ponieważ GPU zostanie przeciążony.
- Shadow Quality, Dynamic Shadow Resolution a także Cascaded Shadow Map Resolution mają dość duży wpływ na wydajność, dlatego zalecane jest obniżenie tych ustawień w maksymalnym stopniu, jeśli występują problemy z wydajnością i płynnością.
- Tryb wyświetlania na Full Screen jest bardzo ważny, aby dokładnie sprawdzić kwestie wydajności w grze. Zaleca jak najszybsze przejście do trybu pełnoekranowego.
Chociaż wprowadzono wiele nowych ustawień w opcjach grafiki, które można ustawić, te wymienione powyżej są szczególnie przydatne i ważne.
Ogólne ulepszenia
- Rozszerzone menu ustawień wideo
- Ustawienia wideo są akceptowane tylko wtedy, gdy użytkownik naciśnie “Zastosuj zmiany”.
- Dodano nowe opcje zaawansowane.
- Super Sampling
- Ambient Occlusion
- Anisotropic Filtering
- Tessellation
- Screen Space Reflections
- Texture Streaming Pool Size
- Maximum Dynamic Shadow Resolution
- Maximum Cascaded Shadow Map Resolution
Główne poprawki
Naprawiono problem z rejestracją trafień, która uniemożliwiła pociskom zadawanie obrażeń wrogowi, czasami powodując wyższy time to kill.
Optymalizacja i wydajność
- Wyłączono Nvidia Aftermath, ponieważ była to prawdopodobna przyczyna problemów z podłączeniem do serwera.
- Poprawiona szybkość przetwarzania animacji.
- Przeniesiono wszystkie character cosmetics do nowego systemu.
Udoskonalone tekstury dla następujących elementów:
-
- Russian Transport Truck
- Large Technical
- Gunship
- Support Helicopter
- Destroyed Support Helicopter
- Bomber Drone
- Various small level props
Ulepszenia w grach
- Ruch gracza
- Zmniejszono nieznacznie przyspieszenie gracza.
- Zwiększono czas wstania postaci z pozycji leżącej z 0,65 sekundy na 1 sekundę.
- Dodano Maskę Gazową do domyślnego ekwipunku dla wszystkich klas Powstańców.
- Usunięto magazynek drum w trybach Versus i Competitive.
- Balans broni
- Zmniejszona skuteczność Lekkiego Pancerza.
- Zmniejszono nieznacznie skuteczność Ciężkiego Pancerza.
- Zmniejszono nieznacznie spadek wydajności spowodowany utratą kondycji.
- Zmniejszono prędkość kołysania.
- Animacji Melee Bash nie można już używać na otwartych drzwiach.
- Zwiększony spadek pocisku dla 5,56, 5,45 i 7,62 na długich dystansach.
- Zwiększono prędkość animacji sprawdzania ilości amunicji o 40%.
- Naprawiono bug lasera Laser Sight który wyświetlał się nieprawidłowo dla innych postaci.
- Lekki plecak nie daje już dodatkowej rakiety.
- Heavy Carrier daje tylko jedną dodatkową rakietę zamiast dwóch.
- Zmniejszono czas gotowania M83 z pięciu do czterech sekund.
- Zwiększono prędkość rzutów granatów M84 o 30%.
- Dwójnogi pozwalają teraz na bardziej realistyczne kąty.
- Zmniejszone maksymalne Bipod.
- Greased Bolt Upgrade
- Zwiększony koszt ekwipunku do trzech w Versus i Coop.
- Zwiększony koszt ekwipunku do czterech w meczach Competitive.
- Mosin Stripper Clip Upgrade
- Zwiększony koszt ekwipunku do dwóch w Versus i Coop.
- Zwiększony koszt ekwipunku do trzech w meczach Competitive.
- Dodano Maskę Gazową do domyślnego ekwipunku dla wszystkich klas Powstańców.
- Usunięto magazynek drum w trybach Versus i Competitive.
- Tryby gry
- Checkpoint
- Dodano Marksman’a, Breachera i inne nieużywane klasy jako wrogów.
- Dodano supresory AK do klas Security Commander, Observer, Rifleman and Demolitions.
- Dodano ulepszenie magazynka drum do wszystkich klas.
- Zwiększone wrogie AI przy odrodzeniu na ostatnim punkcie.
- Wsparcie dla Gunship i Minigun
- Zwiększono kąt, przy którym helikoptery zaczynają strzelać do graczy, dzięki czemu ich początkowe strzały są mniej dokładne.
- Zredukowano wsparcia śmigłowca minigun o 10%.
- Skrócono czas zawisu dla Gunship z 15 sekund do 10 sekund.
- Checkpoint
Wizualne
- Poprawiono jakość wygładzania FXAA.
Zaktualizowano treści
- Animacja
- Lepsze animacje ciał na podłożu.
- Dodano pozostałe animacje broni dla Uzi, w tym Speed Reload, Foregrip i Drum.
- Ulepszono lokalizacje granatów.
- Ulepszono lornetkę, C4, miny i podobne przedmioty.
- Bronie
- Dodano nowy kompensator dla M45.
- Dostosowywanie
- Odblokowane elementy pojawią się u góry.
- Kobiece włosy, mogą być teraz używane z nakryciem głowy.
- Dodano warstwę tekstur zarostu na twarzy.
- Zredukowano “rzadkie” koszty zmian kosmetycznych z 900 do 600 kredytów.
- Zredukowano “bardzo rzadkie” koszty zmian kosmetycznych z 1800 do 1200 kredytów.
- Zredukowane “rzadkie” koszty kamuflażu z 1000 do 800 kredytów.
- Zredukowane “bardzo rzadkie” koszty kamuflażu z 2000 do 1500 kredytów.
- Audio
- Dodano odgłos kaszlu po otrzymaniu obrażeń od ataku chemicznego.
- Zaktualizowano całą muzykę podczas kontrataku.
Poprawki
- Doświadczenie użytkownika
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli czasem zostać zablokowani, przy podkładaniu materiału wybuchowego na celu.
- Naprawiono osiągnięcie “High Speed Low Drag“.
- Naprawiono sporadyczne awarie spowodowane przez odtwarzacz filmów podczas sekwencji ekranu powitalnego.
- Naprawiono awarię występującą z mapą taktyczną.
- Naprawiono awarię występującą podczas wyrzucania broni.
- Bronie
- Naprawiono AN-M14, które nie powodowały żadnych efektów, jeśli detonowały w powietrzu.
- Naprawiono pozycję ręki strzelca z trzeciej osoby.
- Naprawiono wyrównanie celownika optycznego PK-AS.
- Włączono przetwarzanie końcowe w systemie optycznym PK-AS.
- Naprawiono powłokę magazynka pokazującą pustą animację M870.
- Naprawiono magazynek blokujący kamerę gracza podczas korzystania z L85A2 z powiększonym magazynkiem.
- Naprawiono zaniki zapasów G36K podczas korzystania z aktualizacji Extended Magazine.
- Naprawiono brak dźwięku podczas instalowania dwójnoga na podłożu.
- Wsparcie ogniowe
- Naprawiono pociski rakietowe od czasu do czasu odbijające się od terenu.
- Naprawiono problem z logiką kierowania helikopterem.
- Voice Over
- Naprawiono opóźnione czasu odtwarzania sekwencji głosowych.
- Zredukowany czas głosu Kill Confirmed dla wsparcia Gunship i Minigun.
Ulepszenia interfejsu użytkownika
- Dodano ikonę odznaki pustej rangi dla graczy, którzy nie ukończyli wystarczającej liczby meczów o miejsce w rankingu w trybie Competitive.
- Dodano ikony dowódcy i obserwatora na mapie taktycznej.
- Dodano opcję Zaawansowane, aby całkowicie wyłączyć HUD w Ustawieniach wideo.
- Różne ulepszenia do ikon dla wszystkich klas.
Balans i poprawki map
- Crossing
- Landscape optimization pass.
- Moved Security Skirmish spawn a bit further back.
- Moved Security spawns for A and D back a bit on Push Insurgents.
- Tweaked interior lighting to improve readability.
- Fixed various terrain bugs.
- Improved shadows on some level props.
- Fixed insertion vehicle path on Checkpoint.
- Farmhouse
- Made various optimization improvements.
- Revised Skirmish scenario to make it less of a spawn trap for Insurgents.
- Particles no longer have a second delay before they become inactive outside players view.
- Fixed AI being able to see through the crop fields.
- Fixed floating issues with roads.
-
- Tweaked post-processing to reduce washed-out look and improve contrast.
- Adjusted placement of dynamic level props.
- Fixed an issue where Security players couldn’t capture objective A in a certain spot on Push Security.
- Fixed insertion vehicle path on Checkpoint.
- Improved AI vehicle navigation on Checkpoint.
- Improved AI’s ability to use cover.
- Fixed other miscellaneous bugs.
- Hideout
- Optimized terrain to lower triangle count.
- Adjusted playable area to make it feel less restrictive.
- Made river near Insurgents Skirmish spawn more shallow.
- Moved Security spawn closer to the river and relocated D to a different building on Skirmish.
- Moved Supply Crates closer to faction spawns on Skirmish.
- Removed a few balconies that were obstructing firing positions.
- Fixed insertion vehicle path on Checkpoint.
- Fixed other miscellaneous bugs.
- Summit
- Optimized buildings to reduce draw calls.
- Optimized background rocks and buildings.
- Modified culling to make it more aggressive at longer range.
- Made particles despawn more quickly if outside player’s view.
- Improved HLODs.
- Switched teams on Checkpoint Security and Checkpoint Insurgents scenarios.
- Removed roads from the hilltop to make them less navigable for vehicles.
- Lowered railing on the bridge to improve defensive positions.
- Improved AI vehicle navigation on Checkpoint.
- Fixed insertion vehicle path on Checkpoint.